ReseptitTietovisatViihdeVaihtoautotBlogitTV-ohjelmatHoroskooppi

Sanan yhdistys käännös suomi-portugali

• associaçãoO projecto foi apoiado pela Associação de Bibliotecários polaca. Puolan kirjastonhoitajien yhdistys on hyväksynyt hankkeen. Quem o diz não é a Greenpeace, mas sim uma associação industrial. Näin toteaa alan yhdistys, eikä Greenpeace. - Senhor Presidente, no dia 8 de Outubro a Associação Territorial da Prússia Oriental realizou a sua reunião anual. Arvoisa puhemies, Itä-Preussin alueellinen yhdistys (piti 8. lokakuuta vuosikokouksensa.
  • agremiação
  • grêmio
  • grupo
  • organizaçãoFoi levado a cabo pela Organização Internacional para as Migrações (OIM) e está disponível no website desta organização. Sen suoritti International Organisation for Migration -yhdistys, ja se on nähtävänä IOM:n verkkosivuilla. Ora, como justamente, assinalou a Organização de Produtores de Bananas e Ananases da Costa do Marfim, a presente regulamentação não preenche esses requisitos. Norsunluurannikon banaanin ja ananaksen tuottajien yhdistys on osuvasti todennut, ettei tämä asetus ole näiden vaatimusten mukainen. Compreendo o medo dos israelitas, mas colho razões junto da organização dos familiares israelitas e palestinianos que já tiveram vítimas e que, juntos, dizem: 'A ocupação militar mata tudo e todos?.Ymmärrän israelilaisten pelon, mutta minua rohkaisee israelilaisten ja palestiinalaisten uhrien omaisten yhdistys, jonka jäsenet yhdessä toteavat: "Sotilaallinen miehitys tappaa meidät kaikki."
  • sociedadeA Sociedade Britânica para a Genética Humana diz: "O artigo 5º parece permitir e ao mesmo tempo excluir a patenteação de sequências de genes humanos». Britannian perinnöllisyystieteen yhdistys (British Society for Human Genetics) sanoo: "5 artikla vaikuttaa sekä sallivan että sulkevan pois ihmisen geenisekvenssien patentoimisen." A Sociedade Alemã de Genética Humana afirma, através da sua representação: "Opomo-nos à patenteação do genoma humano e das suas sequências de ADN. Saksan perinnöllisyystieteen yhdistys (German Society of Human Genetics) julistaa puheenjohtajansa suulla: "Vastustamme ihmisen solun perimän ja sen sisältämien DNA-sekvenssien patentoimista.

Sanan yhdistys määritelmät

• useiden luonnollisten henkilöiden yhteenliittymä, hallinnollinen organisaatio, joka perustuu näiden henkilöiden keskinäiseen sopimukseen ja sopimuksen perusteella laadittuihin sääntöihin

Esimerkit

• Yhdistyksellä on jokin tietty tarkoitus toiminnalleen ja päämäärilleen.
  • Useiden valtioiden perustuslaissa on turvattu kansalaisten yhdistymisvapaus, joka sallii yhdistysten olemassaolon.
  • Suomessa yhdistyksiä sääntelee yhdistyslaki.
  • Beatrice ei ollut kaunis, mutta oli kumminkin rikkaan kreivin tytär, – ja se on paha asianhaarain yhdistys. (S. Suominen, Novelleja I

Haussa juuri nyt

Ilmainen Sanakirja

Käännökset suomesta englantiin, ruotsista suomeen ja yli 20 muuhun kieleen

Ilmainen Sanakirja on ilmainen internetsanakirja. Käännökset yli 20 kielellä. Käytä tietokoneella, puhelimella tai tabletilla!

Käyttöehdot   Tietosuoja   Evästeasetukset   Ota yhteyttä

In EnglishAuf DeutschEn españolPå svenskaEestikeelne

Mindmax Cloudcity
Sisältö perustuu Wiktionaryn artikkeleihin.
Aineisto on käytettävissä Creative Commons Attribution-ShareAlike lisenssillä.